lundi 5 novembre 2007

Aca in Corsica

Am ajuns in corsica, la bunica nana, e soare si frumos aici chiar daca e inceput de noiembrie, plus ca sunt atat de multe animale! Pe catelul meu preferat il cheama Mais, dar mie imi e mai usor sa-i zic tot Bobe. Sunt multe pisici, am loc de alergat pe colinele din jur si am chiar si un momogan (sau tobogan) doar pentru mine.
Am ajuns aici cu vaporul, am calatorit o noapte intreaga. Mama mi-a spus ca pe mare a fost furtuna si ca vaporul s-a cam zgaltait un pic in timp ce eu dormeam. Nu am simtit nimic, desi mama mi-a spus ca am cazut din pat si ca am dormit sub masa o parte din noapte.

Toata lumea aici ma rasfata, nananana (adica bunica nana), Ioio (Jean-Jo) si tati (tataie din ro).
Azi am fost la Bonifacio, cel mai sudic punct al insulei si locul unde se zice ca s-a refugiat Ulise din calea uriasilor Lestrygoni. Am vazut falezele uriase si portul cu vapoare.




Am invatat cuvinte noi:
mogogan = tobogan
cacan = telecomanda
gagad = regarde
Goto = Diego
bae =balena
disi = dinti (spalat pe dinti)
muchi = pinguin
papu = iepuras
poua = ploua (la meteo)
Bais= Mais (catelul)


1 commentaire:

salmi a dit…

Lumea Alexandrei e minunata, m-am indragostit de ea! Iar Aca e o scumpa si o isteata. Pupam fetita si scriitoarea...
Mihaela